Üniversite DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI
Kapat

DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI

Geri




Bilgi ve Önkayıt
Telefon: (0 212) 286 49 11
Dahili: 6093
Telefon: (0 212) 286 49 15
E-Posta: semisikun.edu.tr

     

    Eğitimin Amacı:

    Dijital ve sosyal medya alanında Marka yöneticisi olmayı hedefleyenlerin yanında kurum çalışanları ve yöneticilerinde faydalanabileceği şekilde içeriklerini oluşturduğumuz bu programın amacı; bu alanda kariyer sahibi olmayı hedefleyen, çalışanları ve yöneticileri Sosyal Medyayı nasıl kullanacakları hakkında bilinçlendirmek ve farkındalık yaratmaktır.

    Katılımcı Profili:

    Kurumsal firmalarda tanıtım/pazarlama departmanlarında çalışanlar, dijital pazarlama/sosyal medya ajans çalışanları, kendi girişimini yönetip konuyla ilgili uzmanlaşmak isteyenler.

    Belge:

    Programı başarıyla bitiren katılımcılara Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifikası verilecektir.

    Eğitim Programı:

    Modül 1 – Dijital Dönüşüm ve gereklilikleri

    • İletişime Giriş
    • Dijitalleştirebildiklerimizden misiniz?
    • Yeni Dünya
    • Yeni Ekonomi
    • Yeni Medya
    • Yeni Pazarlama
    • Yeni Hukuk
    • Yeni Eğitim
    • Yeni Tüketici

    Modül 2 - Sosyal Medya nedir?

    • Sosyal Medya, insan medyası
    • Sosyal Platformların gücü
    • Hangi mecra neden var, ne işe yarar?
    • Sosyal Medyada iş yapabilmek
    • Takip mi taciz mi?

    Modül 3 –4  Sosyal Medya Stratejileri

    • Sosyal Medya Stratejileri Nasıl Oluşturulur?
    • Hedef Kitle Nasıl Tespit Edilir?
    • Rakip Analizi Nasıl Yapılır?
    • İletişim Dili Nasıl Oluşturulur?
    • Örnekler.

    Modül 5 –6 Dijital Pazarlama

    • Dijital Pazarlama
    • Strateji Oluşturma
    • Online Reklam
    • Ajans ve Kampanya Yönetimi
    • E-Mail Marketing
    • SEO ve Adwords

    Modül 7–  Marka Toplulukları ve Sosyal Medya Pazarlaması

    • Sosyal Medya Pazarlaması Nedir?
    • Marka Topluluğu Nedir?
    • Marka Topluluğu Nasıl Oluşturulur?
    • Marka Toplulukları Nasıl Yönetilir?
    • Etkinlik Yönetimi
    • Örnekler

    Modül 8– Viral Pazarlama

    • Viral nedir?
    • Viral Pazarlama nedir?
    • Viral Pazarlama Stratejileri?
    • Viral Kampanya Süreçleri
    • Örnekler

    Modül 9 - Mobil Platformlar ve uygulamalar

    • Mobil Uygulamalar
    • Mobil Reklam Ağı
    • Mobil Dünyanın Geleceği
    • Örnekler

    Modül 10 – Ajans Müşteri İlişkileri

    • Müşteri Nedir?
    • Müşteri ne ister, Ajans ne anlar?
    • Brief Nasıl Hazırlanır?
    • Ortak Çalışmanın Esasları
    • Sosyal Medya ve Müşteri İlişkileri Arasındaki İlişki
    • Şikayet Yönetimi Nedir ve Örnek Uygulamaları

    Modül 11– Dijital Dünyada Kurumsal İtibar Yönetimi

    • Kurumsal itibar nedir ve nasıl yönetilmelidir?
    • Dijital dünya içinde kurumsal itibarın yeri ve markaya katkısı
    • Dijital Dünyada marka olmak ya da olmamak

    Modül 12– Dijital Dünyada Medya ilişkileri

    • Dijital Dünya  ve Medya
    • Dijital Medya nedir?
    • Dijital Dünyada marka ve kurumsal ilişkiler

    Modül 13– Mobil Teknolojiler ve İnovasyon

    • Teknoloji Evrimi ve Değişimi
    • Network Evrimi
    • Mobil Servisler (LBS, Telco Servisler, Finans, Ticaret, Sağlık…)
    • Mobil Pazarlama, Mikro Lokasyon (Beacon)
    • Nesnelerin İnterneti (Iot)
    •  İnovasyon ve Yalın Ürün Yönetimi

    Modül 14–15 CRM ve Monitoring

    • CRM Nedir?
    • CRM Neyi Amaçlamalıdır?
    • Sosyal CRM Nedir?
    • Sosyal CRM Neden Önemlidir?
    • Veri Nasıl Toplanır?
    • Veri Nasıl Analiz Edilir?
    • Veri Nasıl Anlamlandırılır?
    • Örnekler

    Modül 16– Gamification

    • Oyunlaştırma ne değildir?
    • Kullanım alanları
    • Personalar ve motivasyonların önemi
    • Örnekler

    Modül 17– Kriz Yönetimi

    • Kriz nedir?
    • Örnekler
    • Kriz planlaması
    • Kriz sonrası iletişim
    • Atölye
    Modül 18-19 Genel değerlendirme ve Atölye
    Eğitimin Süresi ve Tarihleri:

    60 saat (6 saat x 10 gün)

    1.gün 2.gün 3.gün 4.gün 5.gün
    28.Kas 29.Kas 05.Ara 06.Ara 12.Ara
    10.30-11.30 Açılış Sosyal Medya Statejileri Dijital Pazarlama Marka Toplulukları ve Sosyal Medya Pazarlaması Mobil Platformlar
    11.30-12.30 Dijital Dönüşüm ve gereklilikleri Sosyal Medya Statejileri Dijital Pazarlama Marka Toplulukları ve Sosyal Medya Pazarlaması Mobil Platformlar
    12.30-13.30 Dijital Dönüşüm ve gereklilikleri Sosyal Medya Statejileri Dijital Pazarlama Marka Toplulukları ve Sosyal Medya Pazarlaması Mobil Platformlar
    Öğle Arası
    14.30-15.30 Sosyal Medya nedir ne değildir? Sosyal Medya Statejileri Dijital Pazarlama Viral Pazarlama Ajans-müşteri ilişkileri
    15.30-16.30 Sosyal Medya nedir ne değildir? Sosyal Medya Statejileri Dijital Pazarlama Viral Pazarlama Ajans-müşteri ilişkileri
    16.30-17.30 Sosyal Medya nedir ne değildir? Sosyal Medya Statejileri Dijital Pazarlama Viral Pazarlama Ajans-müşteri ilişkileri
    6.gün 7.gün 8.gün 9.gün 10.gün
    13.Ara 19.Ara 20.Ara 26.Ara 27.Ara
    10.30-11.30 Dijital Dünyada Kurumsal İtibar Yönetimi Mobil Teknolojiler ve Inovasyon CRM&Monitoring Gamification Genel Değerlendirme ve Atölye
    11.30-12.30 Dijital Dünyada Kurumsal İtibar Yönetimi Mobil Teknolojiler ve Inovasyon CRM&Monitoring Gamification Proje değerlendirme
    12.30-13.30 Dijital Dünyada Kurumsal İtibar Yönetimi Mobil Teknolojiler ve Inovasyon CRM&Monitoring Gamification Proje Değerlendirme
    Öğle Arası
    14.30-15.30 Dijital Dünyada Medya ilişkileri Mobil Teknolojiler ve Inovasyon CRM&Monitoring Kriz Yönetimi Atölye
    15.30-16.30 Dijital Dünyada Medya ilişkileri Mobil Teknolojiler ve Inovasyon CRM&Monitoring Kriz Yönetimi Atölye
    16.30-17.30 Dijital Dünyada Medya ilişkileri Mobil Teknolojiler ve Inovasyon CRM&Monitoring Kriz Yönetimi Atölye

    Eğitmen:

    Güliz Aksoy

    "Kurumsal Ormanda Başarı Kuralları", "Reklam", "Dijital İletişim", "Sosyal Medya Stratejileri ve İlkeleri", "Marka Tanıtım Stratejisi / Reklamcılık" ve "Pazarlama İletişimi İlkeleri" alanlarında danışmanlık ve eğitim programları yöneten Güliz Aksoy, interaktif tartışmalar ve rehberli grup proje çalışmaları ile birlikte resmi dersleri de kapsayan öğretim ve sertifika programlarını yönetmektedir.

    Aksoy telekomünikasyon, otomotiv, dondurma, şekerleme, alkolsüz içecekler, kişisel bakım ve yumuşak doku hijyen ürünleri gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 19 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulunmuştur.

    Güliz Aksoy markaların özellikle "hikâye oluşturma ve anlatma" süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir "bilgi ekosistemi" oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışmaktadır.

    Eğitim Yeri:

    Maslak Kampüsü: IŞIK ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Merkezi Büyükdere Cad. No:106 34398 Maslak - İstanbul

    Ücretler:

    2.360TL (KDV Dahil)
    Banka Bilgileri:
    Işık Araştırma ve Danışmalık Tic.A.Ş
    IBAN: TR62 0004 6006 4588 8000 1048 05
    Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı

    Kayıt:

    Kayıt için sem@isikun.edu.tr adresine emaille başvurabilir veya (0212) 286 49 15 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

 

EĞİTİM TARİHLERİ



EĞİTİM ÜCRETİ

2.360TL (KDV Dahil)
Banka Bilgileri:
Işık Araştırma ve Danışmalık Tic.A.Ş
IBAN: TR62 0004 6006 4588 8000 1048 05
Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı

EĞİTİM SÜRESİ

60 saat (6 saat x 10 gün)

BİLGİ VE ÖNKAYIT
Telefon: (0 212) 286 49 11/6093
Telefon (Direkt): (0 212) 286 49 15
E-Posta: semisikun.edu.tr