Üniversite REKLAM, PROJE VE SPONSORLUK SERTİFİKA PROGRAMI
Kapat

REKLAM, PROJE VE SPONSORLUK SERTİFİKA PROGRAMI

Geri


TÜRKİYE'DE BİR İLK.
EĞLENCEYİ PROFESYONELLİKLE BULUŞTURMAYA NE DERSİNİZ?
REKLAM, PROJE VE SPONSORLUK SERTİFİKA PROGRAMI İLE HAYATINIZIN RİTMİNE VE KARİYERİNİZİN ŞEKLİNE İVME KAZANDIRIN.




Bilgi ve Önkayıt
Telefon: (0 212) 286 49 11
Dahili:1003-2013
Telefon:

(0 212) 286 06 35
(0 212) 286 06 36

E-Posta: sem@isikun.edu.tr

     

    İş hayatını eğlenceli hale getiren en temel unsurlardan biri, kişinin yaptığı işi sevmesi ve heyecan duymasıdır. Medya sektörü gibi dinamizmi yoğun ve albenisi yüksek bir sektörün kapılarını aralamak, aynı zamanda markaların gerek kurumsal gerekse dönemsel organizasyonlar şeklinde sürdürdüğü reklam, proje ve sponsorluk faaliyetlerini yürütmek adına ihtiyaç duyduğu kalifiye çalışanları yetiştirmek için IŞIKSEM tarafından 'REKLAM, PROJE VE SPONSORLUK SERTİFİKA PROGRAMI' tasarlandı. RPS Eğitimi, benzersiz olması ve Türkiye'de ilk olma özelliğini taşımasıyla birlikte; programda yer alacak eğitici kadrosunun sektörün mihenk taşları isimlerinden kurulu olmasından ötürü de farklı bir dinamizm ve kalite yaymaktadır. Bu eğitim sonunda, katılımcılar medya sektöründe görev alabilecek düzeye erişecek ve eğitimin sektör profesyonelleri tarafından verilmesinin avantajlarını fark edeceklerdir. Program sonunda başarılı olan katılımcılara en iyi medya kuruluşlarında staj imkanı ile birlikte, başarılı profesyonellerin tecrübelerini, bilgi birikimlerini ve önerilerini ortak bir platformda edinebilmeleri sağlanacaktır.

    Eğitimin Amacı

    Son yıllarda medya sektöründe yaşanan önlenemez büyüme ve bu büyümenin yarattığı gereksinimleri karşılayabilecek niteliklere sahip çalışanların azlığı, sektör açısından büyük handikaplar doğurmaktadır. Sektörün ihtiyaç duyduğu yeterlilikte çalışanlar, medya yöneticileri ve profesyonellerinin katılımıyla gerçekleştirilecek olan "Reklam, Proje ve Sponsorluk Sertifika Programı" sayesinde yetiştirilecektir.

    Katılımcı Profili

    Üniversite öğrencileri ve üniversite mezunu olup, medya sektörüne ilgi duyan herkesin başvurusuna açıktır. Programa kabul öncesinde, ön mülakat gerçekleştirilecektir.

    Belge

    Eğitime katılanlara, Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından Sertifika verilecektir.

    Eğitim Programı

    Program sadece Cumartesi günleri 10:00-16:00 saatleri arasında gerçekleşmektedir.

    Reklam, Proje ve Sponsorluk Eğitimi
    EĞİTMEN GEÇMİŞİ/ EĞİTİM KONUSU EĞİTMEN
    Doğuş Yayın Grubu Reklam Grup Başkan Yardımcısı
    Günümüzde Dergi Reklamcılığı-Ayrıştığı Noktalar-Reklam Gelir Kaynakları-Markalar ve Stratejileri
    Zeynep   ÖZDEMİR
    Portline Eski Genel Mdr.- Vatan Gazetesi Reklam Grup Bşk. Yrd.
    Açıkhava Reklamcılığı Çeşitleri ve Marka Uygulamaları
    Yenal   BÖKEER
    Eski Mindshare- Eski OMD Ajansları Grup Yöneticisi
    Basın Marka Medya İletişimi ve Bütçe Yönetimi
    Aydan   KOÇAK
    Eski Mutlu Dergi Grubu Pazarlama Müdürü- Armaggan Pazarlama İletişim Müdürü
    Mecralara Göre Proje Uygulamaları-Projeye Göre Mecra Seçimi, Marka Konumlanması
    Elif MENGÜ
    FORTUNE Eski Genel Yayın Yönetmeni- Vatan Gazetesi Ekonomi Yazarı
    Ekonomide Reklam Dinamikleri-Markalar İle İşbirlikleri- Proje Yönetimi-Dergi Stratejileri
    Ali   AĞAOĞLU
    Vatan Gazetesi Satış Direktörü- Sabah Gazetesi Digital Reklam Genel Müdürü- Kanal D-Star-ATV Reklam Bölümü Yöneticiliği
    Digital Gazete Reklam Stratejisi- Yıllık Planlamalar ve Marka Uygulamaları
    Neslihan   MESUTOĞLU
    NTV Reklam Satış Direktörü
    Digital Reklamın Gelişimi- Hedefi- Yeni Mecranın Oluşumu ve Markalara Satışı
    Işıltan UZUN
    Vatan Gazetesi Eski Reklam Grup Başkanı- Strörer Grup Başkanı
    Açıkhava Reklamcılığın Önemi- Büyüme Hızı ve Stratejileri- Markalara Sunulan Uygulamalar ve Geleceği
    Yusuf   GÖKÇEK
    Pera Müzesi Kurumsal İletişim Yönetimi
    Sanat Kurumlarının Reklama ve Proje Çalışmalarına Bakış Açısı
    Fatma   ÇOLAKOĞLU
    CINER Holding Marie Claire Grup Eski Reklam ve Proje Grup Başkanlığı, FİDA Film, Reklam Grup Koordinatörlüğü, Pozitif Müzik, DOĞUŞ Holding, Reklam ve Sponsorluk Grup Başkanlığı
    Markalar Adına Doğru Sponsorluk Birleşmeleri- Yönetimleri- İnovasyon ve Doğru Etkileşim. 360 Proje Satışları ile Etkin Deneyimler. Sinema Sponsorlukları ve Product Plasment Entegrasyonları


    Suzet MAZUN
    Yöntem Pr Sahibi ve Yöneticisi
    Markaya Göre Ürün Yönetimi ve Pr Planlaması
    Yöntem   AKMEN
    Milliyet Eski Sanat Genel Yayın Yönt.- İstanbul Art News Genel Yayın Yönt.
    Sanat Yayıncılığı Nedir? Sanat Yayıncılığının Medyadaki Yeri ve Önemi ve Proje Çalışmaları
    Yasemin BAY
    INSTYLE Dergi Eski Yazı İşleri Müdürü- ALL Digital Eski Yön.
    Digital Akımlar İle Satış Stratejileri
    Pınar ÇELİKEL
    Vatan Gazetesi Eski Satış Direktörü-Kanaltürk Tv Genel Mdr.Yrd.- Milliyet Digital Reklam Grup Bşk.Yrd.- Doğuş Digital Grup Bşk.Yrd.
    Satış Proje Yönetimi ve Digitale Geçiş
    Yakup ERDOĞAN
    MASCARAM Digital Mecra Eski Sahibi- Digital Mecra Yönt. Serpil ÇEKİN
    PEOPLE Dergisi Eski Yazı İşleri Mdr.- İstanbul Art News Eski Direktörü
    INSTYLE Yazı İşleri Müdürü
    Bahar KADER
    F Kıng Magazine Kurucusu ve Genel Yayın Yönetmeni
    Erkek Dergisi Yöneticiliği, Sosyal Mecra Platformlarında Dergicilik. Bunun Dışında Markalaşma ve Sosyal Medya Yönetimi
    Zeynep SOYLU
    LABRAND PR Marka İletişimi Sahibi ve Yöneticisi
    Marka Lansmanları ve Yeni Ürün Tanıtım Stratejileri

    Serhat TUNCAY


    Eğitimin Süresi ve Tarihleri

    Eğitim toplam 60 saat olarak 10 haftada hafta sonu gerçekleştirilecektir.

    Eğitmen

    Hülya KIZILIRMAK (Program Koordinatörü)
    İstanbul Üniversitesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunu olan Hülya Kızılırmak, uzun süre marka tarafında Koç Holding ve Çukurova Holding bünyesinde olan şirketlerde reklam ve Halkla İlişkiler bölümlerinde yöneticilik yapmıştır. Daha sonra mecra tarafına geçerek Vatan Dergi Grubunda satış ve Pazarlama direktörü olarak çalışmıştır. 2012 yılından beri bağımsız olarak medya sektörünün önde gelen yayın kuruluşlarında projeler yürütmüş, ürün gruplarının satışı ve pazarlanması konusunda stratejik ortaklıklar sağlamış, efektif medya gruplarının oluşturulmasına destek olmuş ve sponsorluk faaliyetlerini doğru kanallar üzerinde birleştirerek yetki sorumluluklarını üstlenmiştir. Şuanda ArtUnlımıted sanat dergisinin Reklam ve Proje direktörlüğünü bağımsız olarak yürütmekte ve çeşitli klasmanlarda okur kitlelerine uygun altyapı ve stratejiler konusunda danışmanlık faaliyetlerini sürdürmektedir. Hülya Kızılırmak, medya sektörü ve marka temsilcilerini yakından tanımakta ve işbirliklerini devam ettirmektedir. Medyada ve özel sektörde Satış ve Pazarlama alanında gördüğü yetişmiş insan ihtiyacını fark ederek bu konuda çalışmalar yapmak konusunda misyon üstlenmiştir.

    Eğitim Yeri

    Maslak Kampüsü: IŞIK ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Merkezi Büyükdere Cad. No:106 34398 Maslak - İstanbul

    Ücretler:

    2700 TL (KDV Dahil)
    Işık Üniversitesi öğrencileri ve mezunlarına %20 indirim uygulanmaktadır.
    World ve Axsess Kredi Kartlarına 2- 4- 6 taksit ödeme seçeneklerimiz bulunmaktadır.

    Banka Bilgileri:
    Akbank
    Işık Araştırma ve Danışmanlık Tic.A.Ş
    IBAN: TR62 0004 6006 4588 8000 1048 05
    Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı

    Kayıt:

    Kayıt için sem@isikun.edu.tr adresine emaille başvurabilir veya (0212) 286 06 35- 36 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

       
İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ
Telefon: (0 212) 286 49 11/1003 - 2013
Telefon (Direkt): (0 212) 286 06 35 - 36
E-Posta: sem@isikun.edu.tr
EĞİTİM SÜRESİ

Program toplam 60 saattir.


EĞİTİM ÜCRETİ

    2700 TL (KDV Dahil)
    Işık Üniversitesi öğrencileri ve mezunlarına %20 indirim uygulanmaktadır. World ve Axsess Kredi Kartlarına 2- 4- 6 taksit ödeme seçeneklerimiz bulunmaktadır.
    Banka Bilgileri:
    Akbank
    Işık Araştırma ve Danışmanlık Tic.A.Ş

    IBAN: TR62 0004 6006 4588 8000 1048 05
    Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı



BİLGİ & ÖN KAYIT