Işık Üniversitesi Görsel İletişim Tasarımı Programı, 2007 yılında açılmış, takip eden yılda da öğrenci almıştır. İlk mezunlarını 2011 yılında vermiştir.
Programı başarı ile tamamlayan öğrencilere "Görsel İletişim Tasarımı Lisans Diploması"
verilmektedir.
Işık Üniversitesi Görsel İletişim Tasarımı Programı öğrenim görmek isteyen adaylar, ÖSYM tarafından yapılan YKS veya DGS sınavlarına girip yeterli puan almalı ve tercihte bulunmalıdır. Yerleştirme işlemleri ÖSYM tarafından merkezi olarak yapılmaktadır. Yurtdışında lise öğretimini tamamlamış adaylar da Üniversite tarafından belirlenen koşulları sağladıkları takdirde programa kabul edilebilirler (bkz. Yurt Dışından Öğrenci Kabul Yönergesi).
Bir önlisans programını tamamlayan öğrenciler DGS sınavı ile merkezi yerleştirme kapsamında programa yerleştirilirler. Kurum içi veya kurum dışı lisans programlarından ise yatay geçiş yolu ile Işık Üniversitesi Görsel İletişim Tasarımı programına kayıt yaptırabilirler. İlaveten hali hazırda Işık Üniversitesi lisans programlarında okuyan öğrenciler de çift anadal veya yandal uygulamaları ile Görsel İletişim Tasarımı programı öğrencisi olabilirler.
Tüm uygulamalar "Önlisans ve Lisans Düzeyinde Programlar Arası Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik", "Işık Üniversitesi Lisans Düzeyindeki Kurum İçi - Kurum Dışı - Yurt Dışı Programlar Arasında Yatay Geçiş Yapılması Esaslarına İlişkin Yönerge", "Işık Üniversitesi Çift Anadal Programı Yönergesi", "Işık Üniversitesi Yandal Yönergesi" hükümlerine göre yürütülür. Öğrencinin önceki kurumunda aldığı dersler ise Işık Üniversitesi Senatosu'nun not dönüşümüne ilişkin kararı uyarınca (bkz. Not Dönüşüm Tablosu) ilgili kurullar tarafından transfer edilir.
Kayıtlı olduğu programın tüm derslerini başarı ile tamamlayan ve genel not ortalaması en az 2.00
olan öğrenciler diploma almaya hak kazanır (bkz. Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği).
Görsel İletişim Tasarımı programı Işık Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği' nde belirtilen ölçme ve değerlendirme hükümlerini uygular.
Örgün eğitim, Türkçe
Doç. Banu İnanç UYAN DUR (Bölüm Başkanı) 444 07 99/6190, inanç.uyan@isikun.edu.tr
Ceyda ERDOĞAN (Bölüm Sekreteri) 444 07 99 /6152, ceyda.erdogan@isikun.edu.tr
Adres: FMV Işık Üniversitesi, Maslak Kampüsü, Büyükdere Cad. No:194 34398, Maslak/Sarıyer İSTANBUL
ERASMUS+ (4 ülkede 6 üniversite ile) programları (bkz. www.isikun.edu.tr/international/)
1. YIL / 1. Yarıyıl / Güz | 1. YIL / 2. Yarıyıl / Bahar | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür | Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
TUR 101 | Türkçe I | 2+0+0 | 2 | 2 | H | TUR 102 | Türkçe II | 2+0+0 | 2 | 2 | H |
HIST101 | Türkiye Cumhuriyeti Tarihi I | 2+0+0 | 2 | 2 | H | HIST 102 | Türkiye Cumhuriyeti Tarihi II | 2+0+0 | 2 | 2 | H |
ING 101 | Genel İngilizce I | 3+1+0 | 3 | 5 | L | ING 102 | Genel İngilizce II | 3+1+0 | 3 | 5 | L |
GRT 113 | Temel Grafik Tasarım I | 2+0+2 | 3 | 6 | D1 | GRT 114 | Temel Grafik Tasarım II | 2+0+2 | 3 | 6 | D1 |
GRT 103 | Desen I | 2+0+2 | 3 | 5 | D1 | GRT 104 | Desen II | 2+0+2 | 3 | 5 | D1 |
GSE 151 | Temel Fotografi | 3+0+0 | 3 | 5 | SS | GRT 162 | Görsel İletişim Tasarımına Giriş | 3+0+0 | 3 | 5 | D1 |
GRT 141 | Bilgisayarda Temel Tasarım | 3+0+0 | 3 | 5 | D1 | GSE 152 | Bilgisayara Giriş | 3+0+0 | 3 | 5 | SS |
Dönem Kredileri | 19 | 30 | Dönem Kredileri | 19 | 30 | ||||||
2. YIL / 3. Yarıyıl / Güz | 2. YIL / 4. Yarıyıl / Bahar | ||||||||||
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür | Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
GRT 201 | Grafik Tasarım - Proje I | 0+0+6 | 3 | 7 | D1 | GRT 202 | Grafik Tasarım - Proje II | 0+0+6 | 3 | 7 | D1 |
GRT 231 | Tipografi I | 2+0+2 | 3 | 5 | D1 | GRT 232 | Tipografi II | 2+0+2 | 3 | 5 | D1 |
GRT 223 | Stüdyo Fotoğrafçılığı | 3+0+0 | 3 | 4 | D1 | GRT 242 | Kullanıcı Arayüz Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 4 | D1 |
GSE 241 | Karşılaştırmalı Sanat Tarihi | 3+0+0 | 3 | 4 | SS | GRT 252 | Grafik Tasarım Tarihi | 3+0+0 | 3 | 4 | D1 |
GRT D2-I | Bölüm İçi Seçmeli Ders | 3 | 5 | D2 | GRT D2-II | Bölüm İçi Seçmeli Ders | 3 | 5 | D2 | ||
F-I | Serbest Seçmeli Ders | 3 | 5 | F | F-II | Serbest Seçmeli Ders | 3 | 5 | F | ||
GRT 290 | Sektör Stajı I | - | NC | - | |||||||
Dönem Kredileri | 18 | 30 | Dönem Kredileri | 18 | 30 | ||||||
3. YIL / 5. Yarıyıl / Güz | 3. YIL / 6. Yarıyıl / Bahar | ||||||||||
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür | Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
GRT 301 | Grafik Tasarım - Proje III | 0+0+6 | 3 | 8 | D1 | GRT 302 | Grafik Tasarım - Proje IV | 0+0+6 | 3 | 8 | D1 |
GRT 352 | Multimedya I | 3+0+0 | 3 | 6 | D1 | GRT 362 | Multimedya II | 3+0+0 | 3 | 6 | D1 |
GRT 343 | Hareketli Grafik Tasarım | 3+0+0 | 3 | 6 | D1 | GRT 342 | 3D Modelleme ve Animasyon | 3+0+0 | 3 | 6 | D1 |
GRT D2-III | Bölüm İçi Seçmeli Ders | 3 | 5 | D2 | GRT D2-IV | Bölüm İçi Seçmeli Ders | 3 | 5 | D2 | ||
C-I | Tamamlayıcı Seçmeli Ders | 3 | 5 | C | F-III | Serbest Seçmeli Ders | 3 | 5 | F | ||
GRT 390 | Sektör Stajı II | - | NC | - | |||||||
Dönem Kredileri | 15 | 30 | Dönem Kredileri | 15 | 30 | ||||||
4. YIL / 7. Yarıyıl / Güz | 4. YIL / 8. Yarıyıl / Bahar | ||||||||||
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür | Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
GRT 401 | Grafik Tasarım - Proje V | 0+0+6 | 3 | 9 | D1 | GRT 490 | Bitirme Projesi | 0+0+6 | 3 | 9 | D1 |
GRT 421 | Proje Geliştirme ve Uygulama | 3+0+0 | 3 | 6 | D1 | GRT 412 | Portfolyo Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 6 | D1 |
GRT D2-V | Bölüm İçi Seçmeli Ders | 3 | 5 | D2 | GRT D2-VI | Bölüm İçi Seçmeli Ders | 3 | 5 | D2 | ||
C-II | Tamamlayıcı Seçmeli Ders | 3 | 5 | C | C-III | Tamamlayıcı Seçmeli Ders | 3 | 5 | C | ||
HSS-I | HSS Seçmeli Ders | 3 | 5 | HSS | HSS-II | HSS Seçmeli Ders | 3 | 5 | HSS | ||
Dönem Kredileri | 15 | 30 | Dönem Kredileri | 15 | 30 |
MEZUNİYET İÇİN GEREKLİ TOPLAM KREDİ /AKTS | 134 | 240 |
D2 / BÖLÜM İÇİ SEÇMELİ DERSLER | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
GRT256 | Reklam Fotoğrafçılığı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT253 | Sayısal Görüntü İşleme | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT254 | Süreli Yayın Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT255 | Masaüstü Yayıncılık | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT212 | Baskıresim I | 2+0+2 | 3 | 5 | D2 |
GRT311 | Baskıresim II | 2+0+2 | 3 | 5 | D2 |
GRT351 | Ambalaj Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT353 | Deneysel Tipografi | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT354 | Dijital İllüstrasyon | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT355 | İnteraktif Medya Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT356 | Animasyon Teknikleri | 2+0+2 | 3 | 5 | D2 |
GRT358 | Tasarımda Yaratıcılık | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT452 | Özgün Kitap Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT453 | Kampanya Görsel Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT455 | Reklam Filmi Yapımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT456 | Bilgilendirme Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT467 | Dijital Yayıncılık | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT468 | Resimli Çocuk Kitapları Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
GRT475 | Sergileme Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | D2 |
C / TAMAMLAYICI SEÇMELİ DERSLER | |||||
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
GRT 262 | İllüstrasyon | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
GRT 312 | Baskıresim III | 2+0+2 | 3 | 5 | C |
GRT 357 | Grafik Amaçlı Bilgisayar Programlama | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
GRT 411 | Baskıresim IV | 2+0+2 | 3 | 5 | C |
GRT 469 | Canlandırma Sineması | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
GRT 463 | Göstergebilim | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
GRT 465 | Jenerik Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
GRT 466 | Oyun Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
GRT464 | Ekslibris Tasarımı | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
HSS / SOSYAL ve BEŞERİ BİLİM SEÇMELİ DERSLERİ | |||||
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
GRT 260 | İşaret Dili | 2+0+2 | 3 | 5 | HSS |
GRT 263 | Yaratıcı Yazarlık | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT 264 | Sosyal Sorumluluk Uygulamaları | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT 361 | Yeni Medya | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT 363 | Tasarım Hukuku | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT 365 | Reklam Çözümlemeleri | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT 367 | Internet Reklamcılığı | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT 471 | Tasarım Odaklı Düşünme | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT464E | Exlibris Design | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
GRT468E | Childrens's Picturebook Design | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
Erasmus Programı kapsamında gelen öğrenciler, İngilizce Programlarda okuyan öğrenciler ve Türkçe Programlarda okuyup İngilizce Hazırlık Eğitiminde başarılı olmuş öğrenciler tarafından alınabilecek dersler. | |||||
Courses for Erasmus students in the Faculty of Fine Arts, for students in the English Programs of Isik University and students of Turkish Programs who have attended the English Preparatory class and were successful in the English Proficiency Exam | |||||
Kodu | Dersin Adı | Saatler | Kredi | AKTS | Tür |
---|---|---|---|---|---|
GRT464E | Exlibris Design | 3+0+0 | 3 | 5 | C |
GRT468E | Childrens's Picturebook Design | 3+0+0 | 3 | 5 | HSS |
TYYÇSanat Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı) 6. Düzey(LİSANS Eğitimi) | PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilgi | (Kuramsal-Olgusal) | Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. | ||||||||||||
İlgili sanat alanına özgü sanat tarihi konusunda bilgi sahibidir. | ||||||||||||||
Sanat ve tasarım materyalleri bilgisine sahiptir. | ||||||||||||||
Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. | ||||||||||||||
İlgili sanat alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. | ||||||||||||||
İlgili sanat alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. | ||||||||||||||
Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. | ||||||||||||||
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. | ||||||||||||||
Sanat ve bilim etiği konusunda bilgi sahibidir. | ||||||||||||||
Beceri | (Bilişsel Uygulamalı) | Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. | ||||||||||||
İlgili sanat alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır. | ||||||||||||||
İlgili sanat alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. | ||||||||||||||
Çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. | ||||||||||||||
Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. | ||||||||||||||
Duyusal algıyı somutlaştırır. | ||||||||||||||
Yetkinlikler | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. | ||||||||||||
Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. | ||||||||||||||
Alanıyla ilgili özgün yapıtlarını toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirir. | ||||||||||||||
Öğrenme Yetkinliği | Kendi çalışmalarını sorgular. | |||||||||||||
Çözümleyici ve eleştirel düşünür. | ||||||||||||||
Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. | ||||||||||||||
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Hedef kitlesini tanımlayarak alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. | |||||||||||||
Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisine sahiptir. | ||||||||||||||
Alanı ile ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. | ||||||||||||||
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi : B1 Düzeyi). | ||||||||||||||
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | ||||||||||||||
Alana Özgü Yetkinlik | Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. | |||||||||||||
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. | ||||||||||||||
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. | ||||||||||||||
Estetik farkındalığa sahiptir. |
Ders kodu | Program Çıktıları | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zorunlu Dersler | PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
GRT 103 | 3 | 5 | 3 | 5 | ||||||||
GRT 104 | 3 | 5 | 3 | 5 | ||||||||
GRT 113 | 3 | 5 | 5 | |||||||||
GRT 114 | 3 | 5 | 5 | |||||||||
GRT 141 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | ||||||
GRT 162 | 4 | 4 | 3 | 3 | ||||||||
GRT 201 | 2 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 2 | |||
GRT 202 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | |||
GRT 223 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | |||||||
GRT 231 | 3 | 5 | 5 | 4 | ||||||||
GRT 232 | 3 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | |||||
GRT 242 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 2 | 2 | |||||
GRT 252 | 5 | 4 | 3 | |||||||||
GRT 290 | ||||||||||||
GRT 301 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 2 | 3 | 3 | 3 | |
GRT 302 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | |
GRT 342 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 3 | 4 | |||||
GRT 343 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 3 | 4 | |||||
GRT 352 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | ||||||
GRT 362 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | ||||||
GRT 390 | ||||||||||||
GRT 401 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | |
GRT 412 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | |||||||
GRT 421 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | ||
GRT 490 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Bölüm İçi Seçmeli Dersler - D2 | PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
GRT 256 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | ||||||
GRT 253 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | |||||||
GRT 254 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | ||||
GRT 255 | 4 | 4 | 3 | 4 | ||||||||
GRT 212 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||||
GRT 311 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||||
GRT 351 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | |||||
GRT 353 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | ||||
GRT 354 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | |||
GRT 355 | 5 | 5 | 4 | 5 | ||||||||
GRT 356 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | |||
GRT 358 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | |||||
GRT 452 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | |||
GRT 453 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | ||||
GRT 455 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | |||||
GRT 456 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | |
GRT 467 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | ||||||
GRT 468 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | ||||
GRT475 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | ||||||
Tamamlayıcı Seçmeli Dersler - C | PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
GRT 262 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | ||||||
GRT 312 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||||
GRT 357 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |||||||
GRT 411 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 5 | |||||
GRT 469 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | |||
GRT 463 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | ||||||
GRT 465 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | |||
GRT 466 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | ||||||
GRT 464 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | |||||
Sosyal ve Beşeri Bilimler Seçmeli - HSS | PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
GRT 260 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 | |||||||
GRT 263 | 4 | 4 | 4 | 5 | ||||||||
GRT 264 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||||
GRT 361 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | ||||
GRT 363 | 4 | 4 | 5 | |||||||||
GRT 365 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | ||||||
GRT 367 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | ||||
GRT 471 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | |||
GRT 464E | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | |||||
GRT 468E | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 |