Işık Üniversitesi'nde bir lisans programına kayıtlı öğrenciler; Işık Üniversitesi Yatay Geçiş, Çift Ana dal, Yan Dal ve Kredi Transferi Yönetmeliği'nde belirtilen koşulları sağlayarak ve kontenjanlar dahilinde Endüstri Mühendisliği programına ikinci ana dal olarak kayıt olabilirler. Bu öğrenciler Endüstri Mühendisliği müfredatındaki tüm dersleri almakla yükümlüdürler. Ancak, birinci ve ikinci ana dal müfredatlarındaki kodları aynı olan dersleri tekrar etmeleri gerekmez. Diğer dersleri danışman onayıyla alırlar.
1.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
CORE0101 | Türkiye Cumhuriyeti Tarihi I | 2 | 2 |
CORE0103 | Türkçe I | 2 | 2 |
CORE0105 | Oryantasyon | 0 | 1 |
CORE0201 | Doğa, Bilim, İnsan I | 3 | 5 |
CORE0501 | Sanat, Toplum, İnsan | 2 | 3 |
ENGL1101 | Akademik İngilizce 1 | 3 | 4 |
ITEC1001 | Bilgisayar Okur-Yazarlığı | 0 | 1 |
MATH1111 | Diferansiyel ve İntegral Hesap I | 4 | 5 |
PHYS1111 | Fizik - Mekanik | 3 | 5 |
PHYS1113 | Fizik - Mekanik Laboratuvarı | 1 | 1 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 20 | 29 |
2.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
COMP1103 | Programlamaya Giriş | 4 | 5 |
CORE0102 | Türkiye Cumhuriyeti Tarihi II | 2 | 2 |
CORE0104 | Türkçe II | 2 | 2 |
CORE0108 | BÜYÜK ESERLER | 2 | 3 |
CORE0202 | Doğa, Bilim, İnsan II | 3 | 5 |
ENGL1102 | Akademik İngilizce 2 | 3 | 4 |
MATH1112 | Diferansiyel ve İntegral Hesap II | 4 | 5 |
MATH1112 | Diferansiyel ve İntegral Hesap II | 4 | 5 |
MATH2104 | Lineer Cebir | 3 | 5 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 27 | 36 |
3.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
CORE0106 | Kariyer Planlama | 0 | 1 |
CORE0107 | Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme (Creative Thinking and Problem Solving) | 2 | 3 |
CORE0401 | Toplum, Bilim ve İnsan | 3 | 4 |
CORE0402 | Etik, Hukuk, Toplum | 2 | 3 |
INDE2001 | Yöneylem Araştırması I | 4 | 7 |
MATH2105 | Diferansiyel ve integral hesap III | 4 | 6 |
MATH2201 | Olasılık | 3 | 6 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 18 | 30 |
4.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
INDE2002 | Yöneylem Araştırması II | 4 | 7 |
INDE2156 | Mühendislik İstatistiği | 3 | 6 |
INDE2452 | Mühendislik Ekonomisi | 3 | 5 |
MATH2103 | Ayrık Matematik | 3 | 6 |
MATH2107 | Diferansiyel Denklemler | 4 | 6 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 17 | 30 |
5.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
BUSI3111 | Finansal ve Maliyet Muhasebesi | 3 | 6 |
INDE3001 | Yöneylem Araştırması III | 3 | 6 |
INDE3103 | Sistem Benzetimi | 3 | 6 |
INDE3145 | Endüstri Mühendisliğinde Hesaplamalı Yöntemler | 3 | 4 |
INDE3312 | Üretim ve Servis İşlemleri Planlaması | 3 | 6 |
INDE3920 | Yaz Stajı I | 0 | 2 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 15 | 30 |
6.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
BUSI4573 | İşletmelerde Proje Yönetimi | 3 | 6 |
INDE2211 | Endüstriyel Üretim Sistemleri | 3 | 6 |
INDE3151 | Sayısal Kestirim Yöntemleri | 3 | 6 |
INDE3314 | Kalite Planlaması ve Denetimi | 3 | 6 |
INDE4003 | Yöneylem Araştırması Modelleme Uygulamaları | 3 | 6 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 15 | 30 |
7.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
ECON1005 | İktisada Giriş | 3 | 5 |
ENGR4901 | Tasarım Projelerine Giriş | 1 | 1 |
ENGR4901 | Tasarım Projelerine Giriş | 1 | 1 |
INDE4920 | Yaz Stajı II | 0 | 3 |
INDE-AE-I | Alan Seçmeli-I | 3 | 5 |
INDE-AE-II | Alan Seçmeli-II | 3 | 5 |
INDE-GE-I | Genel Seçmeli-I | 3 | 5 |
INDE-GE-II | Genel Seçmeli-II | 3 | 5 |
OHES4411 | İş Sağlığı ve Güvenliği I | 0 | 2 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 17 | 32 |
8.Semester | |||
---|---|---|---|
Slot Kodu | Slot Adı | Yerel Kredi | AKTS |
INDE4912 | Mezuniyet Tasarım Projesi | 3 | 7 |
INDE-AE-III | Alan Seçmeli-III | 3 | 5 |
INDE-AE-IV | Alan Seçmeli-IV | 3 | 5 |
INDE-AE-V | Alan Seçmeli-V | 3 | 5 |
INDE-GE-III | Genel Seçmeli-III | 3 | 5 |
OHES4412 | İş Sağlığı ve Güvenliği II | 0 | 2 |
Yarıyıl Yerel Kredileri Toplamı AKTS: | 15 | 29 |