Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Dr. Öğr. Üyesi Kemal Özkan Yılmaz

İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

İşletme Öğretim Üyesi

Tam Zamanlı

Eğitim

1999-2001, Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü/ Yönetim ve Organizasyon (yl) (tezli)


1994-1998, Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, Makine Fakültesi/ Endüstri Mühendisliği Bölümü/ Endüstri Mühendisliği Pr.


2002-2017, Doktora

Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü/ İşletme (dr)

Çalışma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Yönetim ve Strateji Stratejik Yönetim

Akademik Yayınlar

Handbook of Research on Digitalization Solutions for Social and Economic Needs

Managerial Issues in Digital Transformation of Global Modern Corporations

Dynamik der Kundenbindung: Eine Forschung über Praktiken und ihre Elemente

Dinamica di Ritenzione del Cliente: Una ricerca sulle pratiche e i suoi elementi

Dinámica de Retención de Clientes: Una Investigación Sobre las Prácticas y sus Elementos

Dinâmica de Retenção de Clientes: Uma Pesquisa sobre Práticas e seus Elementos

Dynamique de Rétention des Clients: Une Recherche sur les Pratiques et ses Éléments

Klantenbindingsdynamiek: Een Onderzoek naar Praktijken en de Elementen Ervan

Dynamika Zatrzymywania Klientów: A Badania nad Praktykami i ich Eelementami

Customer Retention Dynamics: A Research on Practices and Its Elements

Bildiriler

Customer Retention Dynamic of Organized Ready-to-Wear Retailers in Real and Vİrtual Markets

Yönetilen Tezler

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2025ANIL ÖZEROmni kanallı perakendeciliğin perakendeci marka değerine etkisi: Migros örneğiİstanbul Kültür Üniversitesi
2025SENEM KURTYalın liderlik kavramı ve örgüt kültürünün yöneticilerin yalın liderlik özellikleri göstermelerine etkisi: Bir saha araştırmasıİstanbul Kültür Üniversitesi
2025NEŞE BİHTER DEMİRKIRANLARDANHealing Through Beats: Developing a Sustainable Business Model for Wellness-Focused Dance Eventsİstanbul Kültür Üniversitesi
2024EBRAR HATİCE CİHANLider- üye etkileşiminde ego durumları ve yaşam pozisyonlarının iletişim kalite düzeyine etkisi: Özel sektör saha çalışmasıİstanbul Kültür Üniversitesi
2024BÜŞRA AYDINSosyal medya pazarlama aktivitelerinin Türkiye'deki turizm seyahat acentalarının tüketici algısına etkisiİstanbul Kültür Üniversitesi
2024MERVE YÜCESAN UYGUNERTedarik zinciri yönetiminde dijital dönüşüm: Yapay zeka ve makine öğrenmesi uygulamalarına ilişkin bibliyometrik analizİstanbul Kültür Üniversitesi
2024EMRE İNANÇ KAYATÜRKİşveren markası yönetimi ile stratejik insan kaynakları yönetiminin örgütsel bağlılık üzerine etkileriİstanbul Kültür Üniversitesi
2024ABDALLAH MOH'D ISLAM AHMAD ALHEIASATThe influence of virtual reality on the traditional marketing mix elements in the architectural industry: A study in Saudi Arabiaİstanbul Kültür Üniversitesi
2023AYÇA UĞURTürkiye'deki tüketicilerin Airbnb kullanma niyetlerinin planlı davranış kuramı ve algılanan risk bağlamında tahlili: Bir saha araştırmasıİstanbul Kültür Üniversitesi
2023MUHAMMAD UMER SOHAILThe impact of sensory marketing on consumer buying behavior:An empirical analysis of a retail chainIşık Üniversitesi
2023CHAIMA EL HAJJIThe effect of successful branding on consumer behavior and loyaltyİstanbul Kültür Üniversitesi
YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2024AYÇA UĞURİnsan odaklı tasarım yaklaşımı ve iş modeli yeniliği arasındaki ilişkide dijital dönüşümün aracı rolünün incelenmesiİstanbul Kültür Üniversitesi