2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
BAHAR DÖNEMİ DERS KAYITLARI
DUYURUSU
Değerli Öğrencilerimiz;
Üniversitemiz ön lisans, lisans,
Yüksek Lisans öğrencileri bahar dönemi ders seçim işlemlerini 16.02.2021-19.02.2021 tarihleri
arasında e-campusten http://e-campus.isikun.edu.tr/
yapacaklardır,
Kayıt sistemimiz 16.02.2021 saat:09:00'da açılacaktır.
DERS KAYITLARI BAŞLANGIÇ TARİHLERİ
·
16.02.2021
Salı
Lisansüstü, 4. sınıf lisans ve 2. sınıf önlisans öğrencilerinin
bahar yarıyılı ders kayıtları
Lisansüstü, 3. sınıf lisans ve 1. sınıf ön lisans öğrencilerinin
bahar yarıyılı ders kayıtları
Lisansüstü, 2. sınıf lisans ve önlisans öğrencilerinin bahar yarıyılı
ders kayıtları
Lisansüstü,1. sınıf lisans ve önlisans öğrencilerinin bahar
yarıyılı ders kayıtları
NOTLAR
v
Kota Yöneticiliği, e-campus üzerinden devam edecektir.
v
e-Campus giriş için tıklayınız.
v
Ders seçim kılavuzu için tıklayınız .
v
Kayıt esnasında mali engele takılan öğrencilerimizin ücret ve ödemeler için Mali
İşler Daire Başkanlığı finans@isikun.edu.tr, ile iletişime geçmesi önemle rica olunur.
v
Akademik bilgilendirme için akademik
danışmanınız ile iletişime
geçmeniz gerekir. Akademik danışmanınız e-Campus'te kişisel sayfanızda yer
almaktadır.
v
2020 Güz dönemi sonunda hazırlık programından lisans programa
geçmiş olan öğrencilerimize (mali engeli bulunmayan) sistemden otomatik ders
programı atanacak olup, sistemden takip etmeleri önemle rica olunur.
v
Online kayıt sistemi 19.02.2021 Saat 17.00'da öğrencilere kapatılacaktır.
v
Ders ekleme
- bırakma işlemleri 01.03.2021 -05.03.2021 tarihleri arasında
yapılacaktır.
Başarılar Dileriz.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Şubat 2021
2020-2021 ACADEMIC YEAR
SPRING SEMESTER COURSE REGISTRATIONS
ANNOUNCEMENT
Dear Students;
Our university's associate, undergraduate and graduate students
will make their spring semester course selection procedures between 16.02.2021-19.02.2021
at e-Campus http://e-campus.isikun.edu.tr. Our
registration system will be opened on 16.02.2021 at 09:00.
COURSE REGISTRATION DATES
·
16.02.2021
Tuesday
·
Graduate, Senior year
Undergraduate and Sophomore year Associate Degree students spring semester
course registrations.
·
17.02.2021
Wednesday
·
Graduate, Junior year
Undergraduate and Freshmen year Associate Degree students spring semester
course registrations.
·
18.02.2021
Thursday
·
Graduate, Sophomore
year Undergraduate and Associate Degree students spring semester course
registrations.
·
19.02.2021
Friday
·
Graduate, Freshmen
year Undergraduate and Associate Degree students spring semester course
registrations.
NOTES
v
Quota Management will
continue through e-campus.
v
e-Campus Login: Click here
v
Course selection
guide: Click here
v
Students who have
financial obstacles during registration are kindly requested to contact the Financial
Affairs Department finance@isikun.edu.tr for fees and
payments.
v
For academic
information, you need to contact your academic advisor. Your academic advisor
is on your personal page on the e-Campus.
v
Students who have
transferred from the preparatory program to the undergraduate program at the
end of the 2020 Fall semester (without financial holds) will be assigned an
automatic course program from the system, and it is kindly requested that they
follow the system.
v
The online
registration system will be closed to students on 19.02.2021 at 17:00.
v
Course add-drop period will be between 01.03.2021 and
05.03.2021.
We wish you best of luck
Student Affairs Department
February 2021