DGS Kayıt Duyurusu


 

2024 DGS KAYITLARI HAKKINDA

 

Değerli Öğrencilerimiz,

2024 DGS Kayıtları Üniversitemizde ''e-Devlet'', ''çevrim-içi'' ve ''fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.

e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi  02-07 Ekim 2024 tarihleri arasında (07 Ekim 2024 tarihinde saat 23.59'a kadar), fiziki kayıtlar ise 02-09 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrenciler elektronik kayıt olabilirler. E-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.

Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.

 

KAYIT ADIMLARI

· Kayıt şekline karar ver: Çevrim-içi mi? E-Devlet üzerinden mi? Fiziki mi?

· Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip, 2024kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.

· Tam burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.

· Kayıt işlemini tamamla.

 

Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

· E-Devlet Barkodlu Kayıt Belgesi

· DGS sınav sonuç belgesinin internet çıktısı

· DGS yerleşme sonuç belgesinin internet çıktısı

· Ön lisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi(Aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

· Ders İçerikleri (Sadece alınan derslere ait)

· Transkript (Onaylanmış)

· Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 1 adet(4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

· Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

· Askerlik Durum Belgesi(29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)

 

E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYITLANACAK MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLMAYAN "TAM BURSLU" ÖĞRENCİLERİMİZ,

·     E-Devlet sistemine E-Devlet şifreleri ile direk girip Işık Üniversitesi kayıt alanını seçerek ve kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.E-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.

 

·    E- Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.

 

·    Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

 

MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLAN (%50-%25 –ÜCRETLİ) ÖĞRENCİLERİN KAYITLARI;

E-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce, (tam burslu öğrenciler hariç) , diğer öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.

 

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

 

EFT yada Havale yapmak için ;

 

Alıcı Adı

FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ

IBAN

TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 

Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

 

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün E-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.

 

Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,

·Tüm kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

 

ÖN LİSANS MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

 

02-09 Ekim 2024 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

· EFT ya da Havale yapmak için;

Alıcı Adı

FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ

IBAN

TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 



··   Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

 

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

 

·     Şile ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. stantlarından ödeme gerçekleştirilebilir.

 

 Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.

 

Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;

· DGS sınav sonuç belgesinin internet çıktısı

· DGS yerleşme sonuç belgesinin internet çıktısı

· Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi(Aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

· Ders İçerikleri (Sadece alınan derslere ait)

· Transkript (Onaylanmış)

· Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3 adet (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

· Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

· Askerlik Durum Belgesi (29 yaş üstü)

 

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2024kayit@isikun.edu.tradreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.

e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.

 

DGS İle Kayıt Olan Öğrenciler İçin İngilizce Seviye Belirleme ve Yeterlik Sınavları

 

DGS ile üniversitemize kayıt olan öğrencilerimizden eğitim dili İngilizce olan programlarımıza yerleşenler ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu okumak isteyenler için Seviye Belirleme ve Yeterlilik sınavlarımız iki aşamalı olarak gerçekleşecektir. 

 

Seviye Tespit Sınavı: 10 Ekim 2024, Perşembe, Saat: 11:00, Yer: SFL-223

Yeterlik Sınavı: 11 Ekim 2024, Cuma, Saat: 10:00, Yer: SFL-223

Detaylı bilgi: https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl (İlan alanına bakılabilir)

 

 

Sınavlar hakkındaki sorularınız için sflinfo@isikun.edu.tr adresine yazabilirsiniz.