2024 DGS KAYITLARI HAKKINDA
Değerli
Öğrencilerimiz,
2024 DGS Kayıtları Üniversitemizde ''e-Devlet'', ''çevrim-içi'' ve
''fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.
e-Devlet
üzerinden elektronik kayıt işlemi 02-07 Ekim 2024 tarihleri
arasında (07 Ekim 2024 tarihinde saat 23.59'a kadar),
fiziki kayıtlar ise 02-09 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek
olup, Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrenciler elektronik kayıt
olabilirler. E-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.
Dileyen
öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.
KAYIT
ADIMLARI
· Kayıt
şekline karar ver: Çevrim-içi mi? E-Devlet üzerinden mi? Fiziki mi?
· Kayıt
evraklarını tara ya da resmini çekip, 2024kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve
isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt
tamamlanamaz.
· Tam
burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.
· Kayıt
işlemini tamamla.
Mail
ile ulaştırmanız gereken evraklar;
· E-Devlet
Barkodlu Kayıt Belgesi
· DGS
sınav sonuç belgesinin internet çıktısı
· DGS
yerleşme sonuç belgesinin internet çıktısı
· Ön
lisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi(Aslı görüldükten
sonra fotokopisi alınacaktır.)
· Ders
İçerikleri (Sadece alınan derslere ait)
· Transkript
(Onaylanmış)
· Son
altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 1 adet(4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
· Nüfus
cüzdanı arkalı önlü fotokopisi
· Askerlik
Durum Belgesi(29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)
E-DEVLET
ÜZERİNDEN KAYITLANACAK MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLMAYAN "TAM BURSLU"
ÖĞRENCİLERİMİZ,
· E-Devlet sistemine E-Devlet şifreleri ile
direk girip Işık Üniversitesi kayıt alanını seçerek ve kayıt adımlarını takip
ederek kayıtlanabilirler.E-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu
öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt
Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt
işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci
tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna
gönderilmelidir.
· E- Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu
öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra
tamamlanmaktadır.
· Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin YKS
kayıt belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri
zorunludur.
MALİ
YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLAN (%50-%25 –ÜCRETLİ) ÖĞRENCİLERİN KAYITLARI;
E-Devlet
üzerinden kayıt olmadan önce, (tam burslu öğrenciler hariç) , diğer
öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.
Eğitim
ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
EFT
yada Havale yapmak için ;
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ
ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası
mutlaka yazılmalıdır
|
Uzaktan
Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke
tıklayınız.
Ödeme
işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün E-Devlet üzerinden kayıt
gerçekleştirebilirler.
Uzaktan
gerçekleştirilen kayıtlarda,
·Tüm
kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin YKS kayıt
belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail
grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
ÖN
LİSANS MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI
NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;
02-09 Ekim 2024 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen
kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini
aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim
ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
· EFT
ya da Havale yapmak için;
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ
ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası
mutlaka yazılmalıdır
|
|
·· Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/
linke tıklayınız.
· Şile ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan
Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. stantlarından ödeme gerçekleştirilebilir.
Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi
tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin
Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;
· DGS
sınav sonuç belgesinin internet çıktısı
· DGS
yerleşme sonuç belgesinin internet çıktısı
· Önlisans
Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi(Aslı görüldükten sonra
fotokopisi alınacaktır.)
· Ders
İçerikleri (Sadece alınan derslere ait)
· Transkript
(Onaylanmış)
· Son
altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3
adet (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
· Nüfus
cüzdanı arkalı önlü fotokopisi
· Askerlik
Durum Belgesi (29 yaş üstü)
Elektronik
kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2024kayit@isikun.edu.tradreslerine
göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci
İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde
bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.
e-Devlet
üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra
"Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu
belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran
öğrenci tarafından saklanmalıdır.
Yurt
başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.
DGS İle Kayıt Olan
Öğrenciler İçin İngilizce Seviye Belirleme ve Yeterlik Sınavları
DGS ile
üniversitemize kayıt olan öğrencilerimizden eğitim dili İngilizce olan
programlarımıza yerleşenler ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu okumak
isteyenler için Seviye Belirleme ve Yeterlilik sınavlarımız iki aşamalı olarak
gerçekleşecektir.
Seviye Tespit Sınavı: 10
Ekim 2024, Perşembe, Saat: 11:00, Yer: SFL-223
Yeterlik Sınavı: 11
Ekim 2024, Cuma, Saat: 10:00, Yer: SFL-223
Detaylı bilgi: https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl (İlan
alanına bakılabilir)
Sınavlar
hakkındaki sorularınız için sflinfo@isikun.edu.tr adresine yazabilirsiniz.