2023 YKS EK KAYIT
DUYURU METNİ!
Değerli Öğrencilerimiz,
2023 YKS EK Kayıtları Üniversitemizde ''E-Devlet''; ''Çevrim-içi''
ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.
E-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 27-29
Eylül 2023 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, elektronik
kayıt Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrencileri kapsamaktadır.
E-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.
Dileyen öğrencilerimiz 27 Eylül-3 Ekim 2023 tarihleri arasında
kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıtlanabilirler.
E-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam
burslu'' öğrencilerimiz,
·
E-Devlet sistemine E-Devlet şifreleri ile direk girip Işık
Üniversitesi kayıt alanını seçerek ve kayıt adımlarını takip ederek
kayıtlanabilirler.E-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin
kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin
çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin
tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından
saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
· E- Devlet üzerinden kayıt olan
tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün
sonra tamamlanmaktadır.
· Kesin kaydı tamamlanan
öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2023kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak
göndermeleri zorunludur.
Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;
· Lise Diploması aslı
(Fotokopisi, aslı görüldükten sonra teslim alınacak, aslı şahsınıza iade
edilecektir.)
· 3 fotoğraf (Renkli fotokopi
veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)
· TC Kimlik kartı/Nüfus
Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi
· Askerlik Durum Belgesi (29
yaşını geçen öğrencilerimiz için)
· E-Devlet barkodlu kayıt belgesi
· ÖSYM Sonuç Belgesi
Mali Yükümlülüğü olan (%50-%25 –Ücretli) Öğrencilerin Kayıtları;
E-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce, (tam burslu öğrenciler
hariç) , diğer öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi
gerekmektedir.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile
ödeyebilirsiniz.
EFT yada Havale yapmak için ;
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK
ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI
VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80
0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci
Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
|
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke
tıklayınız.
Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün E-Devlet
üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.
Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,
·
Tüm kesin kaydın
tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2023kayit@isikun.edu.tr mail
grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
EK YKS Öğrencileri İçin İngilizce Seviye Tespit Sınavı
4 Ekim Çarşamba: Seviye
Tespit Sınavı (Saat: 13:00 Yer: SFL
Binası, 223 nolu sınıf)
Seviye Tespit
Sınavı'ndan 55 ve üzeri alan öğrenciler Yeterlik Sınavı'na girmeye hak
kazanırlar. Diğer öğrenciler 5 Ekim Perşembe günü saat 09:00'dan itibaren
Hazırlık sınıflarında derslerine başlarlar.
EK YKS Öğrencileri İçin Yeterlik Sınavı
5 Ekim Perşembe:
Yeterlik Sınavı, Konuşma Bölümü (Saat: 15:00 Yer: SFL Binası, 223 nolu sınıf)
6 Ekim Cuma: Yeterlik
Sınavı, Yazılı Bölümler (Saat: 10:00-15:00 Yer: SFL Binası, 223 nolu
sınıf)
ÖNEMLİ HATIRLATMA!!!
Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimiz, kesin
kayıt evraklarını 2023kayit@isikun.edu.tr adreslerine
göndermeleri zorunlu olup ayrıca 21- 28 Ekim 2023 tarihleri
arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim
gördükleri Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların
orijinallerini ulaştırmaları gerekmektedir.
E-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin
tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka
almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir.
Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.
LİSE MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN E-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ
OLMASI NEDENİ İLE E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;
27 Eylül-3 Ekim 2023 tarihlerinde eğitim
görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt
işlemini gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemi
aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile
ödeyebilirsiniz.
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK
ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI
VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80
0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci
Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
|
· Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke
tıklayınız.
· Şile
ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. stantlarından
ödeme gerçekleştirilebilir.
Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak
Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;
· Lise
Diploması aslı (Fotokopisi, aslı görüldükten sonra teslim alınacak, aslı
şahsınıza iade edilecektir.)
· 3
fotoğraf (Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)
· TC
Kimlik kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi
· Askerlik
Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)
· E-Devlet
barkodlu kayıt belgesi
ÖSYM
Sonuç Belgesi
Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden
yapılmaktadır.
ÖZETLE,
KAYIT ADIMLARI;
· Kayıt
şekline karar ver; Çevrim-içi mi? -E devlet üzerinden mi? –Fiziki mi?
· Kayıt
evraklarını tara ya da resmini çekip, 2023kayit@isikun.edu.tr adresine
TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda
kayıt tamamlanamaz.
· Tam
burslu öğrenci değil isen, Mali yükümlülüğünü yerine getir,
· Kayıt
işlemini tamamla.