2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Çalışma Desteği (Çalışma Bursu)
2024-2025
Eğitim-Öğretim Yılı için Çalışma Desteği (Çalışma Bursu) başvuruları 16
Temmuz 2024 Salı akşamına kadar E-Campus https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm
linki üzerinden online olarak yapılacaktır.
İdari
Birimlerde (Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı,
Bilgi Merkezi Daire Başkanlığı, Akademik, Sosyal ve Kültürel Gelişme
Koordinatörlüğü, Mali İşler Daire Başkanlığı, Bilgi Teknolojileri Daire
Başkanlığı) çalışma destekli (çalışma burslu) öğrenci olarak görev almak
isteyen öğrencilerin 16 Temmuz 2024 Salı akşamına
kadar "İdari Çalışma Bursu Başvurusu " alanını doldurması
gerekmektedir.
Akademik birimlerde
(öğrenci asistanı olarak) görev alacak çalışma destekli öğrencilerin isimleri
ilgili Fakülte tarafından Burs Komisyonu'na bildirilecektir.
Fakülteler
tarafından isimleri bildirilen öğrencilerin 16 Temmuz 2024 Salı
akşamına kadar https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm
linki üzerinde yer alan "Akademik Çalışma Bursu Başvurusu" alanını
doldurması gerekmektedir.
Başvuru sonrasında formlar üzerinde herhangi bir düzenleme/düzeltme
ve/veya tekrar giriş işlemi gerçekleştirilemeyecektir. Bu nedenle forma
girdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olmanızı rica ederiz.
Online
başvuru formları https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm
linkine konulmuştur.
Burs Komisyonu tarafından
yapılacak başvuru inceleme ve değerlendirme sürecinde Işık e-postanız aracılığı
ile bilgilendirme yapılacaktır. Lütfen Işık e-posta adresinizi güncel olarak
takip ediniz.
Çalışma
bursu kazananlar 2024-2025 Akademik Yılı başladıktan sonra
açıklanacaktır.
Hatırlatma: Bu duyuru Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatı nedeni ile
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan öğrencilere yöneliktir.
Öğrenci
İşleri Daire Başkanlığı
10.06.2024
Sorularınız
ve bilgi için:
Rengin
Özlem Ak
E-mail: ozlem.ak@isikun.edu.tr
2024-2025 Academic Year Work Support (Work Scholarship)
Applications
for Work Support (Work Scholarship) for the 2024-2025 Academic
Year will be made online at https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm
until Tuesday evening, July 16 2024.
Students who want to work in Administrative
Units (Student Affairs Department, Financial Affairs Department,
Academic, Social and Cultural Development Coordinatorship, Information Technologies
Department etc.) as a student with a work support (work scholarship) must fill
the "Work Scholarship Application Form for Administrative Units"
until Tuesday evening, 16 July 2024. The names of the students with
work scholarships that will work in Academic Units (as student
assistants) will be reported to the Scholarship Commission by the related
Faculty. Students whose names have been reported by the faculties must
fill the "Work Scholarship Application Form for Academic Units" at
https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm
until Tuesday evening, 16 July
2024.
After the application, no editing/correction and/or re-entry will
be possible on the forms. For this reason, please make sure that the
information you enter in the form is correct.
Online
application forms are available at
https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm
During the application review and
evaluation process made by the Scholarship Commission, you will be
informed via your Işık e-mail. Please check your Işık e-mail
frequently. The scholarship winners will be announced after the beginning
of 2024-2025 Academic Year.
Note: This announcement is intended for students who are
citizens of the Republic of Türkiye due to the Social Security Institution
legislation.
Student Affairs
Ofice
10.06.2024
For
your questions and information:
Rengin
Özlem Ak
E-mail:
ozlem.ak@isikun.edu.tr