Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

2025-2026 AKADEMİK YILI ÇALIŞMA DESTEĞİ (ÇALIŞMA BURSU)

28 Nisan 2025

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Çalışma Desteği (Çalışma Bursu) 

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı için Çalışma Desteği (Çalışma Bursu) başvuruları 23 Mayıs 2025 Cuma akşamına kadar E-Campus https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki üzerinden online olarak yapılacaktır. 

İdari Birimlerde (Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Bilgi Merkezi Daire Başkanlığı, Akademik, Sosyal ve Kültürel Gelişme Koordinatörlüğü, Mali İşler Daire Başkanlığı, Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı, Yapı, Destek ve Hizmetler Daire Başkanlığı) çalışma destekli (çalışma burslu) öğrenci olarak görev almak isteyen öğrencilerin 23 Mayıs 2025 Cuma akşamına kadar "İdari Çalışma Bursu Başvurusu " alanını doldurması gerekmektedir. 

Akademik birimlerde (öğrenci asistanı olarak) görev alacak çalışma destekli öğrencilerin isimleri ilgili Fakülte tarafından Burs Komisyonu'na bildirilecektir. 

Fakülteler tarafından isimleri bildirilen öğrencilerin öğrencilerin 23 Mayıs 2025 Cuma akşamına kadar https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki üzerinde yer alan "Akademik Çalışma Bursu Başvurusu" alanını doldurması gerekmektedir. 

Başvuru sonrasında formlar üzerinde herhangi bir düzenleme/düzeltme ve/veya tekrar giriş işlemi gerçekleştirilemeyecektir. Bu nedenle forma girdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olmanızı rica ederiz. 

Online başvuru formları https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linkine konulmuştur. 

Burs Komisyonu tarafından yapılacak başvuru inceleme ve değerlendirme sürecinde Işık e-postanız aracılığı ile bilgilendirme yapılacaktır. Lütfen Işık e-posta adresinizi güncel olarak takip ediniz. 

Çalışma bursu kazananlar 2025-2026 Akademik Yılı başladıktan sonra açıklanacaktır.  

Hatırlatma: Bu duyuru Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatı nedeni ile Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan öğrencilere yöneliktir. 

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

28.04.2025 

Sorularınız ve bilgi için:

Rengin Özlem Ak

E-mail: ozlem.ak@isikun.edu.tr

2025-2026 Academic Year Work Support (Work Scholarship) 

Applications for Work Support (Work Scholarship) for the 2024-2025 Academic Year will be made online at https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm  until Tuesday evening, May 23 2025

Students who want to work in Administrative Units (Student Affairs Department, Financial Affairs Department, Academic, Social and Cultural Development Coordinatorship, Information Technologies Department etc.) as a student with a work support (work scholarship) must fill the "Work Scholarship Application Form for Administrative Units" until Friday evening, 23 May 2025. The names of the students with work scholarships that will work in Academic Units (as student assistants) will be reported to the Scholarship Commission by the related Faculty. Students whose names have been reported by the faculties must fill the "Work Scholarship Application Form for Academic Units" at  https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm until Friday evening, 23 May 2025. 

After the application, no editing/correction and/or re-entry will be possible on the forms. For this reason, please make sure that the information you enter in the form is correct. 

Online application forms are available at 

https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm

During the application review and evaluation process made by the Scholarship Commission, you will be informed via your Işık e-mail. Please check your Işık e-mail frequently. The scholarship winners will be announced after the beginning of 2025-2026 Academic Year.

Note: This announcement is intended for students who are citizens of the Republic of Türkiye due to the Social Security Institution legislation. 

Student Affairs Ofice

28.04.2025 

For your questions and information: 

Rengin Özlem Ak

E-mail: ozlem.ak@isikun.edu.tr