Kampüs
İletişim
Üniversitemiz
Vakfımız
Hakkımızda
Mütevelli Heyeti Başkanının Mesajı
Rektörün Mesajı
Yönetim
Mevzuat
Kalite ve Akreditasyon
Engelli Öğrenci Birimi
Kurumsal Logolar
Akademik Birimler
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi
Meslek Yüksekokulu
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Yabancı Diller Okulu
Ortak Dersler Koordinatörlüğü
Öğrenci Dekanlığı
Sürekli Eğitim Merkezi
Araştırma
Laboratuvarlar
Merkezler
Teknoloji Transfer Ofisi
BAP Birimi
Kütüphane
Öğrenci
Uluslararası
Mezunlar
Aday Öğrenci
Kampüs
İletişim
Sayfa yolu
Ana Sayfa
Üniversitemiz
Mevzuat
Mevzuat
Eğitim/Öğretim
Araştırma
İdari
Merkezler
Işık Üniversitesi Lisansüstü Akademik Danışmanlık Yönergesi
Işık Üniversitesi Engelli, Özel Gereksinimli Öğrenciler Eğitim - Öğretim ve Sınav Yönergesi
Işık Üniversitesi Program Tasarımı, Onayı ve Güncellenmesi Yönergesi
Işık Üniversitesi Staj Yönergesi
Işık Üniversitesi Diploma Yönergesi
Işık Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi
Işık University Student Dean’s Office Organization, Duties, and Procedures Directive
Işık Üniversitesi Hazırlık Programları Yönergesi
Işık Üniversitesi Önlisans ve Lisans Akademik Danışmanlık Yönergesi
Işık Üniversitesi İzinli Ayrılma ve İlişik Kesme Yönergesi
Işık Üniversitesi Yurtdışından Önlisans, Lisans Öğrenci Kabul Yönergesi
Işık Üniversitesi Mezuniyet Töreni Yönergesi
Işık Üniversitesi Not Dönüşüm Yönergesi
Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği
Işık Üniversitesi Engelli Öğrenci Birimi Yönergesi
Işık Üniversitesi Önlisans, Lisans ve Lisansüstü Burs, İndirim ve Destek Yönergesi
Işık Üniversitesi Yatay Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ve Kredi Transfer Yönergesi
Işık Üniversitesi Muafiyet ve İntibak İşlemleri Yönergesi
Işık Üniversitesi Lisansüstü Yabancı Uyruklu Öğrenci Kabul ve Kayıt Yönergesi
Işık Üniversitesi Ders Kayıt Yönergesi
Işık Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim - Öğretim ve Sınav Yönetmeliği
Işık Üniversitesi Sınav Uygulama Yönergesi
Işık Üniversitesi Mazeret Yönergesi
Işık Üniversitesi Erasmus+ Programı Uygulama Yönergesi
Işık University Academic Performance Evaluation and Incentive Directive
Technology Transfer Office Directive
Işık University Scientific Research Projects Directive
Işık University Scientific Research and Publication Ethics Directive
Işık University Incubation Center Directive
Işık University Internal Audit Directive
Işık University Fixed Assets Directive
Işık University Call Center Directivei
Işık University Energy Management Unit Directive
Işık University Procurement Regulation
Işık University Academic Attire Directive
Işık University Student Council Election Directive
Işık University Security Investigation and Background Check Directive
Işık University Announcement Publishing Directive
Işık University Student Dean’s Office Organization, Duties, and Procedures Directive
Işık University Traffic Directive
Işık University Student Dormitories Directive
Işık University Housing Allocation and Use Directive
Işık University Quality Assurance Directive
Işık University Faculty Promotion and Appointment Directive
Işık University Workflow Documentation Directive
Işık University Domestic and International Assignment Directive
Işık University Distance Education Application and Research Center Regulation
Işık University Integrated Technologies Application and Research Center Regulation
Işık University Educational Technologies Application and Research Center Regulation
Işık University Financial Management and Business Administration Application and Research Center Regulation
Işık University Optomechatronics Application and Research Center Regulation
Işık University Innovation and Entrepreneurship Application and Research Center Regulation
Işık University Social Policies Application and Research Center Regulation
Işık University Continuous Education Application and Research Center Regulation
Işık University Basic and Applied Psychology Research Center Regulation