DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ
GeriBilgi ve Önkayıt
|
Eğitimin Amacı:Bu eğitimin amacı, gelişen ve hızla değişen iş dünyasındaki dijital dönüşümün etkilerini ortaya koyarak katılımcılara dijital pazarlama ve yönetimi vizyonu kazandırmaktır. Katılımcılara, bu vizyon ile birlikte yürüttükleri işlerde dijital dünya ve sosyal medyayı doğru ve optimum kullanmalarını sağlamak amaçlanmaktadır. Katılımcı Profili:Girişimci adayları ve Işık Üniversitesi öğrencileri bu programa katılabilir. Belge:Eğitime katılanlara, Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından Katılım Belgesi verilecektir. Eğitim Programı:10:00-12:00 Dijital Dünya ve Dijital Pazarlamaya Giriş: 13:00-16:00 Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Stratejileri: 16:00-17:00 Soru Cevap ve Interaktif Katılım Eğitimin Süresi ve Tarihleri:Eğitim toplam 6 saat olarak 1 günde gerçekleştirilecektir.
Eğitmen:AYŞEGÜL BULUT ATALAY 1982 yılında Mersin' de doğdu. İlköğretim ve lise eğitimini Mersin'de tamamladıktan sonra 2000 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi' ne girdi ve 2004 yılında mezun oldu. Ardından yabancı dil eğitimi almak için Londra'da bir dil okuluna gitti, burada hem profesyonel hem de İş İngilizcesi konularında çeşitli sertifikalar almıştır. 2011 yılında ise Galatasaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Finansal Ekonomi Yüksek Lisans Programı'nı tamamladı. 2005 yılından itibaren Çalık Holding'de finans uzmanlığı ile başlayan kariyeri daha sonra, Fox International Channels Türkiye'de Dijital Medya Koordinatörlüğü rolü ile devam etti, burada dijital reklam, ajans ve marka işbirlikleri' nin sağlanması ve kampanya yönetimi konularında başarılı dijital projelere imza attı. Daha sonra yeni yapılanmakta olan TTNET/Tivibu projesine transfer oldu. Burada ise İçerik Alım departmanında içerik stratejisinin belirlenmesi, yerli ve yabancı içerik sağlayıcılar ile ( Walt Disney, Warner Bros., Paramount, Sony vb.) görüşmeler ve pazarlıkların yapılması, içerik bütçe sorumluluğu ve içerik pazarlama ve kampanya yönetimlerinde aktif rol oynadı. Ardından Vodafone Türkiye'de bireysel pazarlama departmanında ürün yönetimi müdürlüğü görevinde; TV servisinin stratejisinin belirlenmesi, ürün yönetimi ve geliştirme, içerik alım ve pazarlama konularında liderlik etti. Şu anda ana konusu içerik hizmetleri ve sosyal medya yönetimi olan İçerikPlus şirketinin kurucusudur. Ayrıca çeşitli seyahat portallerinde yazarlık yapmakta olup, gezi ve yemek fotoğrafları çekerek oluşturduğu bazı hesaplar ile sosyal medya fenomenlerinden biri haline gelmiştir. Eğitim Yeri:Maslak Kampüsü: IŞIK ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Merkezi Büyükdere Cad. No:106 34398 Maslak - İstanbul Ücretler:50TL (KDV Dahil) Kayıt:Kayıt için sem@isikun.edu.tr adresine emaille başvurabilir veya (0212) 286 49 15 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz. |
EĞİTİM TARİHLERİ
EĞİTİM ÜCRETİ50TL (KDV Dahil) Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı EĞİTİM SÜRESİEğitim toplam 6 saat olarak 1 günde gerçekleştirilecektir. BİLGİ VE ÖNKAYIT
|